20 april

Första skoldagen efter lovet. Helt okej . har ju som sagt  bara en lektion från 12-14 ;D Efter skolan så traskade jag runt och letade efter kläder till lilla Ellas dop som är på lördag. Hittade inget. Vad ska man ha på sig på ett dop egentligen ? När jag kom hem så började jag skriva på min psykologi rapport. Och i dag var de en pluggdag för nu har jag bara diskussionen kvar ! De är duktigt för att vara mig . Jag mamma och jullan for till storheden , sen for vi till mormor. Jag försökte få mamma att vilja övningkköra med mig. Men hon vägrar ! Hon ville inte ens fara ett varv runt kvarteret med en automatbil ! Hur kass tror du att jag är egentligen kvinna ! I alla fall så hade inte pappa tid för han skulle byta däck och i morgon jobbar jag efter skolan så på onsdag ska jag ta tag i mitt övningkörande om inte pappa jobbar eftermiddag. annars får jag tvinga med mamma ut. För hon ska inte tro att hon slipper de. Klarar min mormor av att köra bil så kan de inte vara så svårt ;) 

På tal om ingenting så ska jag sova helt själv utan min johan i dag . Har inte sovit själv på 2 veckor nu så de kommer inte gå bra . Jag gruvar mig redan :( Johan kom hit nu så lovar jag att älska dig föralltid !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0