1 / 2 aprill

Måste börja berätta om gårdagen (1a aprill) okej de var ingen som skämtade med mig eller nått sånt med johan var som ett aprill skämt. De var inte som när man var liten och tejpade för kranen eller hällde karamell färg i mjölken utan johan var helt borta i huvudet.

De hela började med att vi skulle fara och lämna tbx en film på hemmakväll. Johan parkerar bilen och jag väntar i den. efter ett tag så ser jag hur johan kommer ut ur affären gåt förbi bilen och går fram till en annan mörk kombi. Han börjar rycka i handtaget och upptäcker att det är fel bil. Jag som ser allt sitter och skrattar så mtk så att jag nästan kissar på mig.  Sen tror jag att johan blev lite upprörd över händelserna så han höll på att krocka, köra mot rött och han tappade sin cigg i sitt knä. 

då var de frid och fjöd ett tag , Vi begav oss till affären och  handlar. Vi beger oss mot antnäs och johan lyckas missa avfarten !
Jenny : Johan missade du just avfarten ?
Johan. Sitter tyst en stund funderar och säger "Nä jag skulle ändå till ica"  (som vi inte skulle till)

När vi väl kommer hem till johan så börjar jag packa upp maten, Johan som ska börja med den upptäcker att han har glömt att stoppa osten i påsen, och han var helt säker på att han tog en , så den ligger kvar på affären.

Kvällen kom och de gjord eäven magnus och robin, Efter en kväll med massa skratt åt deras påhitt så gick jag och älskling och la oss. Helt plötsligt blev johan törstig och springer iäg till köket, Då hörde jag en smäll och johan ligger på golvet och har ajaj. Han hade strungit på en stol och flygit över den.  De var så synd om han så johan bestämmde att nästa år ska vi klippa ut 1a aprill ur almanackan.

Idag  så bestämde vi oss för att råka ta en liteb sovmorgon, De var skönt för jag har börjar bli så otroligt trött nu för tiden . Väl framme på skolan så var jag tvungen att berätta för camilla & co om johans 1a aprill. Sen hade vi lektin som vanligt men vi skulle tydligen  då upp och lyssna på rektorn. Där satt alla ledarskaps 2 or  och rektorn började prata. Och vi fick reda på att vi ska splittra klasserna IGEN .  Jag blev lagomt arg och irriterad. De känns inge bra samtidigt som de skulle vara kul att börja med alla led 2b are .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0