31/8

Personallfesten i fredags var super kul ! De blev dock inge färjan, de blev allstar istället. men de gjorde ingenting. Träffade massvis med bekanta som också passade på att vara ute. Sen for hela maxgänget och käkade på max i stan. Träffade ida som åkte hem med mig .

När jag vaknade på lördagen så ångrade jag inte att jag bvangade efterfesten ! Med tanke på att jag jobbade  på lördagen så var de ett klokt val att fara hem ! Och när jag stod i kassan så kom de såklart en sliskig riktigt ful killle fram och började ragga.

Äcklet: Är du sin singel?
Jag: NEJ
Äcklet: Komigen j ag får bjuda dig på bio?
Jag: Nej
Äcklet: Kan jag få ditt nummer?
Jag: Nej
Äcklet:Vad heter du?
Jag: Jenny, men altså om du skulle få veta hur gammal jag är skulle du inte ens prata med mig!
Äcklet: Du är väl 19/18
Jag: nej
Äcklet: 17 ?
Jag: Nej
Äcklet: Om du är 16 så vill jag inte ens prata med dig, då clutar vi nu!
Jag: de är nog lika bra :D


Och nej jag är 18 ! Kan tilllägga att de var en tuurkiiis.

Söndagen spenderasdes bara hemma med Johan , vi for en sväng till storheden, Sen lagade jag middag. På kvällen busade vi som vanligt. Kanske därför jag är så trött idag. Har träningsverk i magen för att jag skrattade så mkt! Somnade kanske kring 1 ? 

nu har jag hål. Väntar på att camilla slutar sin engelska. så ska vi på MAX :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0