09


ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig?
Fin fint ;D
Bättre än förra året? ööh, säkert
Har du träffat några nya vänner? ooja :D
Isåfall vilka? bla några skönt kollegor.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio: Johan!
Har du flyttat under år nollnio Nixpix =) 
Har du hittat en nylåt som du älskar?  JA
Isåfall vilken? MASSA
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit ?
Den ligger på topp!
Har du strulat med någon? Min lilla Gliiiis !
Har du varit kär? Jag är ju käär !
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? haha naae

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord?
Har någon i din släkt avlidit? Pappas mormor :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? HAHa ingen vågar
Har du varit i slagsmål? nää

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja de finns en del saker
Isåfall vad? de skulle du allt vilja veta ;)
Har du skämt ut dig? haha absolut !
Har du gjort något dumt mot en vän? säg ni de till mig ? :P
Har en vän gjort något dumt mot dig? ingenting som jag kommer på

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
örnen
Har någon varit elak mot dig på skolan?
Hatar du någon på din skola? haha jajamensan :D
Har du gjort något framsteg? nja de vetefan
Har du haft alla rätt på ett prov? inte sen i 7an

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? men jajamen
Har du förlorat en vän? glider ifrån vänner (har mig själv att skylla)
Har du gått bakom ryggen på en vän? näää
Har du ljugit för en bästavän? men nej för i H*vete
Har du haft en relation med en vän? nä de skulle nog inte funka för mig
Har du många killkompisar? ingen som ja umgås med sådär. men nog finns de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0