inge vettigt men ändå

Väntar på att gubben ska sluta jobba så jag kan hämta upp han å så jag får gå och sova ! ååh vad sängen lockar, speciellt med mitt nya täcke ! jag och johan har bråkat om de i natt ! ingen vill ha de gamla för de nya är så mkt fluffigare ! :D hihi. här har de varit fullt med folk hela kvällen. Men jag nobbar julmaten ! hatar den ! eller okej någon köttbulle får jag i mig, men jag fick fläskfile och potatisgratäng, ,mums ! och så har jag varit chaufför, synd att jag jobbar imorgon , blev som sagt erbjuden jobb på färjan/allstar, skulle varit riktigt roligt ! menmen finns säkert mer chanser !

"lejoon taan inte tlättla i tläääd nenny!" - Bästa personen som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0