Till tomten

När man var liten så önskade man sig massa presenter bara för att, Jag ville ha många paket och var inte så brydd om vad som var i dem, de var ju öppningen som var rolig. I år är jag inte alls brydd om vad jag får för saker, Men om tomten kikar in här och råkar läsa så gör de ju ingenting om jag skriver min önskelista här ?

Önskelistan

BMW 5201-
Jag är så käääär i den bilen helt galet !
Turkiet resan -  skulle vara hur underbart som helst att få den betald !
Pengar- Ja vem vill inte ha pengar?
Presentkort-på alla möjliga rolika affärer, de skadar aldrig !
Ett nytt täcke- Mitt täcke är inte gosigt längre, kan ja få ett gosigare?
En ny plattis - min plattång suger ! ge mig en ny

Så om tomten eller tomtarna ser detta så får ni gärna lägga de på minnet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0