27/2

Teckenspråks prov i dag. gick galant ! helt underbart bra.  Sen har jag mitt enormt långa hål som vanligt .... Har hunnit med att gå till tandläkaren. och jag har perfekta tänder. Men hon klagade dock på tungpiercingen.. :( Sprang en snabbis på stan i väntan på bussen och hittade ett par skit snygga lila pumps ;D är helt kär i dom ! Jag ska ha dom!!! även fast dom kommer användas max 2 ggr. Fick även hem ett brev om att förundersökningen angående den så kallade "misshandeln" läggs ner. haha så fjantigt så att de inte finns. Skönt att jag slapp de där i alla fall =) Ska snart tbx till skolan och gå på eos:en. Och jag å Camy Babe har bestämmt att vi ska se A walk to remember i kväll , får se om om JennyB & co också kommer ! Coolast ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0