Första dagen avklarad ;D

Vaknade vid 11 för att telefonen ringde , De var lilla robin .och jag förstår verkligen inte vad folk gör vakna vid den tiden :P
Har i alla fall suttit och tryckt i mitt rum hela dagen eftersom att min syster har fått magsjuka och jag har ingen lust att bli smittad ! For på middag vid 5 och käkade Libanesisk Mese , vet inte hur de stavas men de var i alla fall massa massa massa små rätter. Väldigt speciella också. Inte riktigt min stil. Har sett på melodiferstivalen och de blir fan bara kassare och kassare för varje år !  I morgon blir de att fara och sola ! de känns som att de behövs ! ;D





"Du kan bara ångra chansera du aldrig tog"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0