fredag den 13e .

Fredag den 13e och än så länge har ingenting hemskt inträffat, Men vi ser ju hur de blir mot kvällen ;)

Sitter nu på skolan med camilla och vi spenderar lite tid i datasalen. Mina planer är att bli klar med matte B kursen i dag . Men får se hur de blir med de . Ska hem på mitt hål och göra någonting vettigt. Kanske städa mitt rum. eller städa min tossi. Får se hur pigg jag egentligen är på att städa.  ska tbx till skolan efter mitt hål och sluta halv 5. haha skrattretande jag vet . Skola till halv 5 på fredagar. De suger , Sen ska jag hem och börja fixa. Orkar inte fara och träna eftersom att jag ska partajja med de gamla "gänget" eller en del av de.  Är faktiskt inte så jätte taggad men de lär jag bli mer fram mot kvällen . Får se om älskling skulle följa annars får han komma och sova med mig sen !!! och han har inget val . haha :D

Camilla fick nyss ett fnitteranfall ! vet inte vad de är som kan vara så roligt ,  Haha eller nu vet jag ;)

Puss och kram !
Lilla gliisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0