jabrahej

I går efter spinningen så for jag och johan till han och lagade lövbiff med klyftpottar ;D mkt gott. Vi såg på patrik 1,5 . haha älskar den filmen . men de är ju jag med min dåliga humor.  De blev en ganska sen kväll/natt så jag orkade inte ta mig upp till skolan i dag. + att jag hade glömt min telefon hemma så jag kunde inte ställa på mitt alarm och snosa !!  johan for i alla fall till skolan . Jag stannade hos han och städade som tidsfördriv. (STORstädade) Innan han kom hem hade jag hunnit diska,plocka undan de mesta skräpet som han har .... städat köket och toaletterna. har även dammtorkat. Johan trodde att han skulle få komma hem till en mysig jenny som låg och väntade på han i sängen men naae. Han fick börja dammsuga. Vet inte om han blev arg på mig ?  i alla fall så har jag varit på BodyStep i kväll med johanna. DE VAR JOBBIGT ! herre gud säger jag bara.  De blit garanterat nästa vecka också ! ;)  ska gå och sova nu blev ganska trött efter att jag och glisen såg på Changeling. Grymmt bra film för övrigt ! det är en sann historia så de gör filmen ännu bättre .

Puss godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0