Lördagen

Vaknade i dag av en sjukt läskig dröm ! Jag , Bengan och Camilla var och gick i några tunnlar vid bergnäset som man tydligen inte fick gå i, så vi blev jagade av ett gäng men kom undan, sen helt plötsligt så förvandlades Camilla till scream. Jag och jenny försökte fly men Camilla var tätt inpå. Till slut fick hon tag i Jenny och dom började att strida med trollstavar hahaha. Jajamen helt plötsligt så var vi i harry potters värld. hmm  drömen slutade med att Krille kom och räddade oss . Dumma camilla ;) haha

Har jobbat stängning, de är mitt absoluta hat pass ! vi hade i stort sett plockat undan allt och diskat de som behövdes för att vi tänkte att de kommer säkert inge mer folk. vi kanske kan gå tidigt i dag, men just innan stängnings dags så kommer de ett gäng norrmän på 40 pers ! ååååh.!!! de hela slutade med att jag och elin fick jobba över . Sen kom krille och Jenny å hämtade mig. Vi for till Tom i synderbyn för han fyllde 18 ;D jenny tyckte att jag skulle börja dricka men de känns som att min kväll inte skulle sluta så bra om jag började vid halv 11 ;) Sen for vi till Malmudden  och slank in på James 19 års fest,  Jo de var ganska trevligt., Blev party sugen men nej i kväll skulle jag vara nykter ! Nu sitter jag här och dricker is te , muuums, Ska se om de är något kul på tv innan jag kryper ner i min underbara säng. 

Lilla gliisen <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0