söndag

Johan skulle laga middag åt oss i går och sagt och gjort de gjorde han. Men han är inte speciellt känd för sina matlagnings talanger . men gott blev de ! . Men de roligaste av allt var när jag satt i hans soffa å väntade  på att maten skulle bli klar så kommer han in och "dadaah jag är nakna kocken"  Johan hade bara på sig ett förkläde. som inte täckte på baksidan ;) hahahahaha. Fick mig ett gott skratt =) Kvällen var lugn vi for förbi robin och lisa. Sen såg vi på film och  sov.

I dag ringde Camilla och vill eha med mig ut på skoter äventyr. Men johan orkade inte skjutsa hem mig. Är lite små grinig . För jag har lovat mig själv att vännerna ska gå före pojkvännen.  Nu är jag i alla fall arg på johan han är hemma hos sig ochjag är hemma hos mig. Ovanligt för en söndag ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0