Topsi unt Wolf

Känner mig på strålande humör i dag ! eller nu är de kväll men skit samma. Har varit på skolan och fjantat mig med Jenny och Camilla, men vad annars kan man vänta sig av oss ? jag är  ingen serri pluggis i alla fall ! Men på tal om de ;D Har gjort min psykolgi uppgift . och håller nu på med mina restuppgifter. har även varit och tränat . Men bengan bangade så jag var på bodypump med Johanna men vi tog nog lite för tunga vikter på uppvärmningen . Så jag är helt slut i kroppen och de känns så underbart bra !   

 Älsklingen ska få en egen liten rad hade jag tänkt , Jag förstår nog inte alltid hur mycket just du faktiskt betyder för mig . Tillexempel i dag när han kom till mig på skolan och lämnade någon form av bakelse där de stod jag älskar dig på. Jag menar hur gulligt var inte de ???? Du får dock ett minus för du vet att jag ska börja mitt nyttiga liv. Men i alla fall . De är vid sånna tilfällen jag inser hur galet kär jag är i dig. Sen kom Johan och hämtade mig från skolan bara för min skull. Jag har världens sötaste älskling. och han är bara min <3

 
Johan Perdahl Pettersson <3
Min bara min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0