Då var de över

Sista dagen på jullovet, hur spenderar man den ? jadu jag och Johan skulle som sagt vända tbx dygnet. men de gick ju åt h*vete så jag funderar på att inte gå och lägga mig alls faktiskt , och istället somna tidigt i morgon kväll.  Men camilla ringde som en liten ängel och berättade att vi inte har någon engelska i morgon som första lektion. så en liten sovmorgon får jag i alla fall :)  Jag, älskling och filippo har varit runt och kollar på en tv åt mig ftersom att jag fick en valfri tv i julklapp av mammsi och pappsi. Johan kollade även på ett hemmabio paket :) Vi får se om vi slår till haha. nåja vi har sett på troja och busat som vanligt. Jag skrattar alltid med Johan . Vi är lika sjuka båda 2 ;) haha nä men vet ni vad Jag pälskar min lilla gubbe massor massor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0