De snöar <3

De vräker ner snö ute och jag har just druckit en kopp varm choklad. Ska jag vara helt ärlig så hade jag glömt bort hur underbart gott de är , Speciellt när man är på mys humör. Blir väldigt taggad när ja ser all snö som faller ner mot marken. Om jag inte har fel så är de nog många mer än jag som blir skoter kåt ! Ge mig massa massa massa snö så jag får kåta av mig !! Om jag känner Camy babe rätt så blir hon nog också väldigt sugen när hon läser detta ;) Tänk vad vi ska burka omkring i vinter Camilla :D menmen nog om skotrarna i morgon har jag tid hos frissan. Funderar på att kapa 20 cm och mer . De har blivit så slitet efter alla blonda slingor. Men som kärringen jag är kommer de säkert ändå bli " ta så lite som möjligt"  nä jag vill ha lite förändring. Ska beställa lite nya kläder  och massor med skor ! För er som inte vet är jag sko narkoman och nu har ja spanat in ett par blåa med kilklack och ett par knallrosa med stilettklack ;) så sexiga. Måste även köpa skor som passar till min balklänning. Juste jag har kirrat en klänning till Johans student bal :) En lila, och den är så snygg ! känns onödigt att köpa en klänning nu när ja själv tar studenten nästa år. och jag är ingen sån som skulle ha samma klänning 2 ggr . nu behöver jag bara pengar till skorna jag har spanat in till klänningen . dom kostar para 999 !!! :D skit fina.  Men johan tycker att de är onödigt när jag bara ska ha dom 1 ggr. Men jag står fast vid mitt att jag kommer använda dom minst 3 ggr !  
Puss på er nu ska jag ta en varm dusch =)

Lilla Gliisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0