gulabubblan :D

Jenny och Krille kom och hämtade upp mig vi for till stan och sen till jenny där Camilla och Erik hämtade upp oss för att vi skulle ut å glida med gula bubblan ! så jävla frän bil så att de inte är sant ! :D Vi och åkte i den där roliga figuren i statsparken haha :D sen råkade vi hamna i en polis kontroll å Gula bubblan var endast avsedd för 4 personer, och om erik åkte dit för de så skulle han förlora körkortet. De känndes som år vi stod och väntade på att poliserna skulle bestämma sig för hur dom skulle ha de . Men vi kom undan med en böter på 500 kr för en person obältat ! puuh.  Då hämtade vi Eriks bil och for omkring och for å sladda .  De var fan roligt !  Innan dom skjutsade hem mig så skulle vi ringa till Johan och skämta med han . men de skämtet var inge lyckat så han är sur på lilla jag =(

Johan Jag Älskar DIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0