jajamensan :D

Nu kommer en kort resume om helgen. I lördags jobbade jag kändes ändå skönt .Efter jobbet for ja hem och käkade . Jenny och Krille kom och hämtade mig vi for och köpte öl som sedan jag och jenny drack. Krille chaffade oss till B-näset efter de for vi till mjölkudden. Träffade nallebööönen . Och de var inte i går. Sen begav vi oss till malmudden. Spelade ölspelet och jag å jenny låg å porrade oss å tog typ 100 bilder hahaha :D För min del slutade kvällen men att  älsklingen kom och sov med mig :)

Jag tänkte faktiskt banga IKEA i går med Camilla tvingade med mig, och jag tvingade med Johan. haha vi köpte inte någonting förutom mat. Men de var faktiskt trevligt.  Jag och lilla gliisen myste på som bara den när vi kom hem höhö :P Vi tog en dusch och såg på film . Gick även och fikade hos min 3-männing som fyllde år.  :) sen myste vi igen :P  och om ja inte har helt fel så tror jag att ja har övertalat johan att göra om i sitt badrum också ;) haha





Piff och Puff  <3




IKEA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0