Jenny har ajaj

Missade att skriva om min lilla olycka här om dagen . Jag hade väldigt bråttom till bussen och sprang till hallen och tog på mig skorna.

Mamma: var försiktig ute nu jenny de är väldigt halt !
Jag:  jaja ....... hejdå
Mamma: Suckar.
Jag: Ute, 1steg,2steg,3steg,4steg PANG ! Jag flög och landade på min kära rumpa!
Helafamiljen  ställer sig upp i köksfönstret och kollar ner på mig....Jag gör tummen upp och springer vidare , dom skrattar... Och nu sådär 3 dagar senare så har jag världens blåmärke på lilla luumpisen.

I dag har jag och Penny traskat på stan efter skolan. De var jävligt kallt! huvva. Hittade ett par Jeans som var skit snygga. Och mammsen ska betala  dom åt mig ! najs ;D och nu jävlar ska jag börja träna . Eller så har jag sagt länge men nu jävlar ! ska vara fit for fight till Johans bal ! nog för att klänningen jag ska ha redan är för stor men de går att fixa till.

Fammo och Faffa var här och käkade middag. Johanna och Jossa också. De var trevligt. Nog för att jossa bara sov ;) haha men men , Farmor och farfar far till Thailand nu på måndag och ska vara borta i en månad. SKÖNT ELLER VAD ?  så dom har fått med sig en liten (ganska lång) lista på vad jag vill ha från taxfreen ;) Nu sitter jag och målar fransk manikyr och dunkar gamla classiker ;) haha och lilla JennyG hade tänkt börja läsa en bok i kväll ! Förstår ni ? tjejen som inte har läst frivilligt sen i 6an . shiit. undra om jag håller på att bli gammal . nä men bara så att ni vet så ska jag börja shoppa bebiskläder nu. De kan vara bra att ha !






Jenny Gustavsson Hjärta Johan Perdahl Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0