lilla gliisen

I fredags hämtade Johan mig från skolan :P Vi for förbi mig och hämtade några nödvändiga saker för att sova hos han i antnäs ;) fredagen blev en mys kväll. Vi hyrde film och köpte godis ! =)  Minna kom ner och jag filade hennes naglar och målade dom lila ;D hon var så nöjd ;) haha hon har börjat kalla mig för syster , naaw lilla minna gull unge ! I lördags så for jag med en av Johans lite äldre systrar på stan . Hon fyller 11 på måndag så snacka om att ja skämde ut henne !  Johan var lite arg på mig när vi kom hem menmen  . Man fyller bara 11 en gång ;)  Robin och Lisa kom på kvällen vi såg hostel .  Sen var jag i desperat behov av att hitta på något så vid 12 tiden besämde vi oss för att fara till måttsundsbacken ock åka madrass ;) de var jävligt skoj !!  Men i dag fick vi sova ut ! sen myste vi och såg klart bortspolad som vibörjade se i lördags.  Jag diskade och städade lite smått innan vi for.  Sen for vi på max ;)  nu har vi sett en läskig film så Johan vill att vi ska se en komedi nu .

Älskar min lilla gliis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0