Skip day

Jag orkade helt enkelt inte upp när klockan ringde, Reagerade knappt när mamma kom in och väckte mig. Johan föreslog en sovmorgon och de tog vi :)  sen kom Pappsen hem och var lite arg på jenny men han sa att han förstod och sjukanmälde mig . gulligubben höhö. I dag har ja absolut inte gjort nått! bara gått och väntat på att tiden ska gå, och nu är de kväll får snart gå och lägga mig jippie ;D i brist på aktiviteter har jag kollat runt på nätet. och här kommer en utskällning till alla mobboffer !  INGEN BRYR SIG om du skärde dig  förut . ingen bryr sig om du var nära på att ta självmord.... Kom på något annat sätt att få uppmärksamhet på ! asså snälla.  Lev  i nuet och fånga dom där speciella stunderna . Skit i de som har varit . Jag menar de INGEN BRYR SIG om de som hände för 2 år sen . bara onödig fakta som ni kan spara för er själva. Jag tänker då inte sitta här å klaga på allt som har hänt. Nä fy fan sån är inte jag .

Fånga dagen ! Du kan bara ångra chanserna du aldrig tog ! / Jenny Elina Gustavsson

Johan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0