Tidsfördriv

Jag försöker förstå mig på denna blogg design men de går inge vidare alls.  Nä den ska snyggas till de lovar jag . Och på tal om att snyggas till så sitter jag och funderar på hur vi ska fixa till de hos Johan i antnäs , för de första ska vi bygga en vägg och måla om i de så kallade "sov rummet" . För den röda färgen som han har nu är så jävla gräslig ! huvva. hatar den , och så kom de på tal om att han ska stoppa in en liten öppenspis/kamin.  Men de gör faktiskt inte mig nått att de är vääääldigt kallt där för då kommer lilla mysJohan och vill kramas:)  Egentligen skulle jag vilja fara till IKEA och shoppa massor med saker till lilla Johan men nu ska vi ju spra pengar till USA !  Om allt blir som planerat så far jag,Johan och ronny iväg till Usa i sommar.  Sååå nice ;D Men jag ska be om resan som 18 års present av mina päron , som jag faktiskt inte tror kommer bli några problem :) Nu blev jag suger på att kolla i resekataloger som  jag nu ska ägna min tid åt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0