3/7

Jobbat från 11 - 17 i dag.  Och jag som försöker lära mig dricka kaffe jobbade vidare på de idag när de var lugnt, Lärde även mia att de är skit gott med mjukglass i kaffet ! Vi provade massa olika varianter, De var Kaffe med vispgrädde och choklad strössel,  Kaffe med mjukglass vispgrädde och chokladsås. Kaffe med mjukglass och dumlesås. Jag provade även en kaffe med lakritssås i ! Ja en hel del ! Jag har aldrig druckit så här mkt kaffe på en och samma dag. tveksamt om jag ens har gjort de på en månad , Och efter jobbet så köpte jag en lyxshade och överdrev något med jordgubbarna ! Bara öste på ! . nu sitter jag och väntar på johan , camilla och jenny har ringt och tycker att vi ska komma och se film ikväll hos camilla. Så vi får se vad som händer och sker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0