Day off

Ledig var precis vad jag behövde vara idag, Hade inte orkat med en dag jobb till, speciellt inte med tanke på att de slog försäljningsrekord på jobbet idag, puuh.  for iväg till happis med Mamma,Jullan, Mormor, Annso, och jossan,   De var galet mkt folk där, speciellt på IKEA. och norrbaggarna vet fan inte hur man kör bil ! Kom hem med, Nya sängkläder , en visp haha, lite skålar av olika slag och ett par pumps.

Jenny kom förbi vid 7 och vi retade johan som kom hem från jobbet, Johan blev less på oss och for hem till antnäs, jag och jenny såg på American pie, om ni såg 2 tjejer som liknar oss på moped vid kvantum så var de inte vi ! Bara så att ni vet ;) Vi har slö tittat tv och snackat skit,  Hon for nyss hem och jag läser massa bloggar.  imorgon blir de mest troligt stranden, De gillar vi!

Kommentarer
Postat av: camy

jag tyckte det var ni, men jag tänkte att så töntiga är ni väl ändå inte..

2009-07-22 @ 20:30:24
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0