Grattis Jens 15 år !

dagen började med att jag och johan låg i sängen länge ! de är sällsynt nu för tiden då båda jobbar,  Vi fortsatte vårat morgon mys i duschen, fniss, Gick upp och Grattade lilljensa, som inte är så liten längre.. De har varit massa folk hära.Lillebror är 15 år , naaw , Och idag har ja blivit tjock av all tårta ! de var mjaaau ;D mina älsklings ungar alva och alice har busat med mig. har inte sprungit så mkt sen jag spelade basket ! allvarligt, min kondis håller inte i längden. Alva har gått och skrikit att hon älskar mig , alice kallar mig för bajs jenny. hmmm  Sitter och väntar på maten. älskar thaaikäk. de måste vara de mest lovley som finns ! efter hamburgare ;) höhö


Bara massa bus hela långa dagen, alice ska sova med mig någon dag ! att jag ska skämma bort henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0