raggen

Idag så stod jag i driver som vanligt å så fick jag den roligaste beställningen någonsin. Eller de var i nte beställningen som var rolig, utan killarna i den . Och nej dom var inte fulla.
 
Jag: Hej och välkommen till max de går bra att beställa.
Killarna : Tjena max vi vill beställa lite  mat.
Jag: absolut vad vill ni ha
Killarna : beställde massa mat !
Killarna : Jo vi har martin här och han vill inte ha hamburgare
Jag : Ta en sallad då.
Killarna : Nej
Jag: Nuggets ?
Killarna: nej. Vi vill ha lite mer Grrrr vofvof
Jag: HEHE välkommen och kör fram om de inte var nå mer

Dom kör fram till luckan

Killarna : var de dig vi beställde mat av?
Jag. Jajamen
Killarna : Hur fan orkar du vara så trevlig ?
Jag : men jag har ju inget att förlora på de
Killarna : De är sant , Vi ska fara och bada vi hämtar upp dig när du slutar !
Jag . höhö jag slutar 10 kom då, Men nu får ni ta och skriva på de här.
Killarna. Vi byter en puss mot en underskrift.
Jag :ARGA BLICKEN,  dom skriver på. På kvittot står de

" Puss och kram, tack för maten och den trevliga pratstunden love från erik och martin med co"
Killarna : Bra då hämtar vi dig 10 !

Och klockan 10 var dom utanför restaurangen och snurrade, Jag gömde mig !

För er låter de säkert inte alls roligt, men med tanke på alla sur****** som kommer i driven så gjorde de där min dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0