12/6

Grattis till alla som tar studenten idag !  Speciellt till. Johan,Krille och Erik. ! och varje gång jag säger att johan tar studenten i år så tror alla att han är ett iv barn för att han är 21. Men nej. Han gick ledarskap första året och bytte till el  2a året. Sen till slut bytte han igen och går ut nu ! :D Ska snart fara in mot stan och se på hans utspringning.

Grattis till min babe JENNY BENGTSSON som fyller år idag ! :D

måste bara berätta om vad som hände igår kväll. Jag och johan låg och pratade om saker som vi aldrig har pratat om förut, Och jag skrattade hur mkt som helst. Jag satte mig upp och hostade sen så kräkdes jag av någon anledning i min säng !  De var mindre mysigt !

Kommentarer
Postat av: camy

du berätta aldrig vilken anledning. HAHA

2009-06-12 @ 18:37:19
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0