30/6

Idag klev  jag upp vid 10, tänkte gå ut och sola men de var för kallt enligt mig, Jenny ringde och vi bestämde att vi skulle fara och bada på storsand, Till en början var de bara jag och jenny som var där, Sen dök johan upp, och tätt inpå kom camilla och Erik. Vi badade massvis med gånger varvat med stek på stranden,  De var inte så kallt i vattnet, I alla fall inte på den grundare delen höhö. Dagen bjöd på massa bus, någon som verkligen var på bushumör var johan, Men jag måste säga att han gick över gränsen , de är inte ofta jag skämms över folk, Men idag var en sån dag, Tänk innan du talar, Folk kan ta illa upp , även om de är på skoj.    Och igår kom jag med ett förslag till johan att vi inte ska sova med varandra försän på fredag, Men jag åååångrar mig nu ju ! Kom tillbaka din skit,  ajja jag har mig själv att klandra.

Johan Pettersson Perdahl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0