Gårdagen

Kramade mentorerna för att sedan gå med klassen och käka lunch buffe ! mumma ! For hem och laddade inför kvällen, Vi började med att kolla på balen . sen dirr när vi satt i bilen sprättade vi den första ölen. For till annica som bor i stan. Där var nästan hela klassen . Men efter ett tag så splittrades vi. ena halvan satt nere i trappen och andra var uppe i lägenheten. Då var carro camilla och ida dom första som for på annat håll. Jag jenny och simon for på Kafelino. Men simon försvann. Jag minns inte så mkt av vad jag och jenny grode. vi stod å köade till toan hur länge som helst i alla fall ! Och de gick en massa massa massa pengar.  Sen träffade jag min kar och vi for och sov hos han i antnäs. Och i dag är jag sliten. väntar på att camilla ska hämta upp mig , vi ska och göra lite ärenden. sen ska jag och sola !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0