fördriver tiden

Vad heter ni?
Jenny och Johan
Vars träffades ni?
Utanför max
Hur länge har ni varit tillsammans? 
Snart 8 månader
 Är ni förlovade?
Gud nej
Bor ni ihop?
Nixpix, och förlåt älskling men så länge du är snusk vill jag inte de heller ;)
Har ni barn?
nä men johan har en bebis i sin ölmage ;)
Har båda körkort?
njeee jag är fortfarande en fjant på 17 år
Kommer du ihåg er första kyss?
Absolut, I Johans helt nya soffa ;D
Vem är äldst?
Johan (3år )
Vilka stjärntecken är ni?
Lejon och väduren
Vem är längst?
Johan
Vem sjunger bäst? 
Johan lätttt ;)
Håller ni i handen på stan?
jajamen
Kände ni varann innan ni blev ihop?
haha nä, vi blev först ihop sen lärde vi känna varandra ;D och de fungerade ju hur bra som helst
Vad har ni gemensamt? 
Våran fjantiga humor och båda älskar att retas !
Blev du kär i första ögonkastet? 
Faktiskt så typ ja !
Har ni någon speciell låt?
Nää ingen jag kommer på
Har ni några "frikort"?
jag säger bara stekpanna
Har ni stora framtidsplaner?
Villa,Volvo,hund och barn ;)  eller de är nog mer mina planer =)
Har ni gråtit i varandras armar? 
jag har då gråtit i hans
 Har ni varit utomlands tillammans?
 nääj
Vilket är ert bästa minne? 
De finns inget bästa ! Allt är så underbart
Vem lagar bäst mat?
Jag skulle nog säga jag. Men johan kan i alla fall steka lövbiff och göra klyftpottar. Eller kyckling kebab.  han har stor variation i maten om man säger så ;D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Käkar choklad ser film och myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
självklart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
men jaa ! hallå antnäs  booonde
Blir du lätt svartsjuk?
Nee faktiskt inte
Brukar ni bråka?
Vi bara brottas =)
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms´skulle jag tro
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? 
allt är fint på min älskling
Brukar nån av er prata i sömnen? 
Hahahah johan både pratar och tafsar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0