Fredag den 13e

Den här veckan har bara flygit förbi i super fart . är på praktik nu och de är faktiskt jätte roligt. Är med en klass på Ormbergs dom är skit roliga. ÅÅh vad jag saknar att gå i 5an. helt sjukt., Min längsta dag har varit från 8.15 till 14.15. mkt mkt skönt. Har inte hänt så mkt roligt. eller jag skulle busa med johan innan vi skulle sova och johan sparkade tån i väggen. så mitt i natten fick jag sitta och tejpa hans tå. haha sen var de såklart mitt fel att han sparkade tån i väggen . inte hans ! ? Vi har även börjat måla om i antnäs. De blir vitt istället för den super fula röda ! Ser jätte bra ut måste jag säga ! Och johan som var på bushumör skrev "jenny är en skit" på väggen. haha och efter 2 lager färg så syns de fortfarande igenom. Din lilla jävul ! :) och i dag blir de ingen skola för jenny penny ;D



Coolast rastvakt ;)



Kom nyss hem från stan. Var och käkade lunch buffe med mamma,pappa och mormor =) de var mkt gott ! mums ;D Sen gick jag och solade. Brännde mig i facet ! så nu är jag röd : hahah . äääh de lägger sig

Kommentarer
Postat av: cam

säg inte att du stått och fotat dig på skolgården raring?!;)

2009-03-13 @ 10:21:31
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0