home sweet home

I dag hade jag endast en lektion som började 9 och slutade halv 10. de känndes lagomt onödigt faktiskt. träffade Camy babe på skolan och satt kvar i 2 timmar och busade med henne. Har som sagt inte träffat henne sen innan SPORTLOVET ! omg.  När jag just hade hoppat av bussen så ringde pernilla och sa att hon skulle komma och hämpa upp mig för att hon har köpt en bil .Så vi for runt och var coola. vi tog en sväng till Älvsbyn och björkberg. där busade vi ;) Så efter 9 timmar i en bil var de mkt mkt mkt skönt att komma hem . Och Bengan ringde med den glada nyheten att jag har blivit utsedd till årets coolaste hundvakt !  eller hon sa inte riktigt så..... Men i alla fall jag ska vakna lilla lurken när dom far till thailand. Lyckliga jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0