John blund är inte min kompis !

Hade verkligen super svårt att somna i går ! De verkligen gick inte , Men jag var ändå hur trött som helst ! Bara låg där och vred och vände men jag kunde inte somna, De var då jag kom fram till att jag kan somna på en gång när jag sover med johan , Bara ligga där och känna närheten. då är de då oftast jag som somnar först . och fort går de ! Men när inte lilla gliisen sover med mig är de hopplöst ! Somnade vid 3 eller nått liknande. Så johan är mitt lilla sömnpiller ;) haha vet inte om de är bra eller dåligt ? Ni får inte tro att jag somnar fort för att han är tråkig eller nånting sånt. Men jag känner mig så trygg och kärlekssjuk . och på tal om att vara sjuk så har jag blivit förkyld. De suger  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0