Leva livet, kom så ska vi leva

Direkt när man kommer tbx till skolan efter praktiken så får man massa uppgifter som ska in, och jag känner att jag verkligen inte har orken att göra dom. De går bara inte! försökte börja på min Apu uppgift nu när jag kom hem , men de är helt tomt i skallen på mig. Men jag ska ändå försöka göra bort allt innan lovet som kommer.  Just nu sitter jag och lyssnar på gyllene tider (haha jag vet men ändå )¨Längtar tbx till förra våren med min Penny.  Och  jag längtar till sommaren ! såg på busskortet att de bara är 75 dagar kvar till sommarlov ! Nog för att jag får spendera  mitt lov utan min älskling Johan <3. och de suger stenhårt . Har redan börjat bli orolig över hur de kommer bli när vi träffas igen.  Om vi träffas igen.


Piff och puff
  våren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0