måndag

Helgen har bara flygit förbi i en jävla fart. tur att jag är ledig i dag ;) hihihi de ni ! Fredagen spenderades hemma med mami , vi såg på lets dance och käkade chirre ;D  Gick upp tidigt på lördagen och for till ikea. Hälsade på min pappas mormor också. Cool tant ;D den så kallade "personal festen"  var mkt rolig ! Vi började hos Tessan, Lekte sanning eller konsekvens, Sen vid 11 blev de utgång.  Först blev de kafelino,  Då tappade vi bort hälften av alla "maxare" när vi sen begav oss till Anatolia. Vi gick först förbi allstar men de gick inge bra för oss att tränga oss i kön ;) hihihi . Johans syster Minna fyllde 6 år i går =)  Grattis igen till dig söt unge ! Sen målade vi klart väggarna hos johan. Så nu är de nästan klart. Blir eventuellt att måla om hans säng också ;D

Parteey
Elin hotade mig med att köra ner mitt huvud i  en  fritös om de kom ut några bilder, En risk som jag tänker ta ;)




Nästan klart ! Blev någon konstig skugga över sängen från tavlan haha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0