slösar dagen

Började dagen med ett samhällsprov. De var hur svårt som helst. Jag och sammhälls ekonomi är ingen hit . Gick i alla fall och gjorde syntestet så att jag kan skicka in papprerna om lämpen nu. De börjar ju som bli dags att börja övningsköra. Men egentligen skulle jag gjort de för länge sen ! Johan skjutsade mig till storheden för jag bestämde mig för att traska runt där och spendera pengar. Kom hem med ett dusch draperi, En hållare till duschen , Nå jävla ringar till draperiet, stekspade , en måttsats och ett puder ;D pudret var till mig men resten till johan :) Måste säga att jag kännde mig otroligt vuxen när jag gick runt och letade efter så där "vuxna" saker som ett dusch draperi., Och då slog de mig , de är inte så jäkla länge kvar tills lilla jenny blir 18 år och myndig, Herre gud vad tiden går fort. De var ju nyss jag körde runt på min moped  och var coolast i stan.  Ska i alla fall snart ner på konsum och hämta ut mina bikinisar som jag har beställt ! Så där tog jennys pengar slut ;D  De känns inte alls bra eftersom att jag nyss slängde iväg en ny bestälning på endast underkläder för 1640 kr =/  Hoppas att johan blir glad i alla fall :D

Lilla gliisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0