tisdag

Praktiken gick super bra som vanligt , De är så härligt att man måste vara ute på rasterna för nu har jag fått små tjejerna att sitta och sola med mig ute i de härliga vädret varje rast som dom har haft , haha även fast dom protesterade mot mitt förslag. Har även hunnit vara och köpa gardiner till gliisen. Och varit en sväng på stan ;D Min chef ringde och frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba på max vid midgårdsvägen på söndag för dom har personal dag. Så de blir skojsigt med lite omväxling ;D

Jag saknar min Johan ! <3


 Kom nyss hem från Jenny penny, De känns som at de var år och dar sen jag träffade henne!  Så kvällen har spenderats med Jenny och Krille :) mkt braaa mkt billiii

Kommentarer
Postat av: L

Midgårds äger storheden! förstör inte men restaurang nu bara..

2009-03-17 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0