080509

Har haft nationella prov i engelska B i dag på morgonen. De gick sådär tror jag. Har nog klarat de i allafall. I går fick vi reda på hur klasserna blir. och ja min klass ska splittras. tråkigt värre ! Hade även utv samtal med min mentor. DE går galant för mig just nu,  även fast jag inte visar något större engagemang. Men inte klagar jag. Snutten och jag gick på bio och såg på Wolverine igår (Ignorera stavningen) Jag som inte brukar tycka om action filmer tyckte om denna ! Eller så var de kanske Johans sällskap som gjorde filmen bra ;D nått utav de i alla fall. Ska snart tbx till skolan och efter de ska vi fixa inför morgondagen. De blir  Jenny X2 , Camilla,Johan,Krille och Erik som i alla fall ska ......... imorgon. Tror att camilla kommer läsa min blogg i dag och de skulle vara förjävligt om de stod vad vi skulle göra här. (Camilla och Erik firar ett år imorgon.) Så då ska vi också fira ! :D

Kyss och smek ;)

Johan Perdahl Pettersson <3 Allt jag behöver, och lite till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0