11/5

Idag så började jag och Jenny att ta tag i våran psykologi uppgift om att bryta mot normer (oskrivna regler) Vi valde att gå in på människors revir. Vi Var på väg från skolan in mot stan och valde ut våra "offer"  . Vi gick ikapp en kille som gick själv och började gå likafort som honom. Jag var på ena sidan om han , och jenny var på den andra. Killen började sakta ner så de gjorde vi också. Tillslut viste han inte vad han skulle göra och svängde vänster. Den andra killen vi gick ikapp reagerade likadant.  De var roligt ;D Ska snart fara till jobbet . är så sugen på max mat!  Men de blit nyttigt i dag, GI burgare ;D Eftersom att jag å Bengan ska stå och tvätta opeln i bikini på lule crusing så kan de vara dags att skippa skräpmaten och köpa ett tränings kort  ( som jag inte hann göra idag heller) .. För övring så är Johan en mupp ! Nu har ni fått veta allt vettigt från min dag ;D

Johan min snuskis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0