20maj

Idag orkade jag endast med en lektion. De var mest för att bengan inte orkade me dom 2 andra vi har på onsdagar. så jag föll självklart för grupptrycket! for hem och käkade. sen ringde camilla och ville att jag skulle komma in till stan igen. vi traskade runt och hon gjorde sina ärenden. Jenny lyckades trolla med en liten klocka som de stod "ring for sex" typ en såndär klocka som man hade när de ringde in från rasterna när man var liten . så den fick jag. ringde i den men utan resultat..... I dag så blev min lillebroor moped ägare. De blev en aerox ! de är bra gå i syrrans fotspår.  Han sa ägen att han ville att den skulle se ut exakt som min. vilken förebild jag är ;)  men den kommer bli snyggare!/jens världens gangster


Grattis till CamillaBabe som idag fixade körkortet !
Nu ska vi glida gulabubblan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0