25maj

Som vanligt så hade jag sovmorgon till 12 idag, men när jag kom till skolan så fick jag reda på att min lärare är sjuk. Vi fick dock veta våra grupper som vi ska jobba i. Hamnade men Jenny, Ida och Carro. kan de bli bättre ? Vi var på skolan i ca 20 min . Sen traskade jag och Jenny på stan. Efter att ha provat en del kläder så fick jag en ide om att gå och klippa mig. Sagt och gjort. Men dom hade inga lediga tider på hair team så jag gick på erikssons. Jag som är lite skeptiskt mot droppin tider. de känns som att de frissorna är mkt sämre. Men efter en lång väntan så var de min tur . Och när jag väl var klar så ser jag hur jenny sitter kvar på samma plats som innan och SOVER !. ja de var mkt folk där och hon kom fram till att hon hade sovit i 45 min. skämmigt värre. Slänger väl upp en bild på nya frillan nån gång. Till middag blev de den nya burgaren från max . och nej den var inte god.   Just nu sitter jag och kollar på resor. Så underbart att fara utomlands !


Johan Perdahl Pettersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0