hej

Helgen har varit strålande ! i fredags var de för klink hos jennifer, sedan allstar.. de gick dock jättejättejätte mkt pengar där. Men de var kuul ! mådde inte alls dålig när jag vaknade på lördagen, men de gjorde johan, jag  fick mata han med mosade bananer ! haha min lilla bebis, Sen for vi och käkade middag hos farmor och farfar. Försöker tigga till mig en bil i julklapp. vill ha en bmw 520 i -04a sedan. De har dom gott och väl råd att ge mig ! Idag har vi varit på kalas men födelsedagsbarnet var inte där haha =) "jag" har även bytt däck på Johans bil.... satt i bilen och tryckte lite på bromsen när han fixade resten hehe. Nu vill jag verkligen ha körkort !!! Har i alla fall bokat halkbanan nu ! :D längtar !!

Får inte glöma att nämna min lilla johan, Han blir så glad  =) Jag älskar dig gubben <3





I torsdags så tatuerade jag mig för er som har missat det,
En liten i nacken, lätt att dölja och jag blir förhoppningsvis
inte less på mitt namn,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0