gårdagen

igår hade jag skit kul ! vi började hos emma och lagade fläskfile med potatisgratäng. riktigt mumsigt . vid 8 tiden tog vi bussen till tess där de övriga folket var. Efter massa cider och skratt så begav vi oss ut . Vi tänkte gå på allstar men vi orkade inte så i kö så de blev Cleo istället. på Cleo träffade jag massa roligt folk. köpte lite för mkt i baren. Jag dansade med jessica och frida hela kvällen ! Efter krogen gick vi på max och käkade. Sen kom mamma och hämtade mig så jag var hemma vid 4 tiden. Jag mådde skit bra när jag vaknade idag. ganska otroligt med tanke på att jag faktiskt drack 10 cider och 1 öl igår. eller jag är ganska seg  men de får jag ta =)

Lillagliiiisen <3 puss på dig ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0