hoppsan

Jobbade igår och slutade vid 10. for hem och funderade på om jag skulle vara hemma eller om jag skulle på sofias avskeds fest. de slutade med att jag valde sofia , kom dit vid halv 12 och hade lovat mig själv att vara nykter, men den planen sprack ganska fort. vi for på allstar vid halv 1 och de var med nöd och näppe jag kom in ! väl där inne så hade sofia raggat upp 2 telefonförsäljare som stod för all dricka. dom beställde in hinkar och shottar å allt möjligt kul. gratis är gott. jag kom även fram till att jag är skit grym på att halsa !   när dom stängde så kom ante (johans lillebror) och hämtade mig. Jag skulle ta ut pengar men alla bankomater i stan var trasiga, så vi for och leta bankomater till slut hittade vi en som faktiskt fungerade ! sen for vi på statoil och köpte french. där träffade jag även johans pappa. han såg jätte förvånad ut när han såg mig med ante, haha ganska kul att se hans min.

idag jobbar jag stängning igen ! så tråkigt ! jag hatar verkligen stängningarna . huvva.

Johan jag saknar dig, förstår du att vi har varit ifrån varandra i 4 veckor ! helt galet länge :( Älskar dig min lilla gliiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0