nå jo.

Idag hade jag endast 2 lektioner och en av dom var nkb. vi labbade och de var faktiskt ganska kul. även fast de var skitsvårt. skulle blanda massa lösningar och få de till salter.  tog bussen hem och gjorde varma mackor (taco). Har pluggat lite teori och tagit mig en powernap. ska fixa mina naglar och städa lite innan jag far till jobbet. börjar 4 slutar halv 8. ganska skön tid att jobba faktiskt =) Sen blir de att övningsköra hem och se på tv eller något i den stilen.

Saknaden är stor, vi har faktiskt varit borta från varandra i absolut max 7 dagar tidigare . Tiden gick mkt fortare den förra gången . Men vad ska man göra lixom ? Älskar min lilla Johan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0