pepp

skolan gick hur snabbt som helst idag. Och efter den så hämtade jag ut mina teori böcker ! nu jävlar ska de pluggas. har verkligen fått en spark i baken. känner mig jätte taggad på körkort ! Traskade med jenny på stan. hittade en fjällräven jacka som jag ska ha !! en svart, kostar ca 5000 ! ;) Men som sagt , jag ska ha den !  Gick och fikade på mat&prat. Träffade carro och ida där (eller dom 2 roliga som johan säger) Och devar den godaste kladdkakan som jag har ätit ! Vaniljlatten var de inte heller något fel på. (jag som egentligen avskyr kaffe) annars så har inte så mkt speciellt hänt. Har blivit chockad så fort jag har sett min spegelbild pga håret. Men jag är nöjd! ikväll blir de VIP kväll på shopping med jenny. Och nu teori plugg ;)

Saknar min lilla gliiiiis <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0