Snällast i världen ? Njaa

Idag gick jag och gjorde lite faser på mitt hål, och nu är jag klar med B ! hihi. orkade inte med hela dagen så jag for hem och sov ! Jenny hade stött på min gamla sammhälls lärare i korridoren, jag och jenny gjorde en "rapport" tsm förra året som vi aldrig lämnade in. Kjell har nu i helgen letat rapporten och han hittade den!! , så nu har vi fått vårat sammhälls betyg, haha Jävlar vad han måste ha letat den 




För övrigt så är jag såå less just nu. bland annat för mörkret. hatar hösten ! och för att en viss person inte kan lämna mig i fred ! Jag brukar vara väldigt snäll och kan diskutera saker och ting men inte nu ! Ta de som ett hot ! När jag träffar dig kommer du få äta morgondagens frukost med sugrör! Jag antar att du läser min blogg också ? eller har jag fel. Lämna mig i fred ! Hur ids du ens bry dig om mig och johan ?? Jag menar lägg ner de var länge sen ? Nu kommer du få börja knapra antidepp piller igen lilla gumman ! För Jag är riktigt arg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0