inte helt fel.

Gårdagen var galen ! Riktigt jävla galen !! Började hos Linn, begav oss till Allstar där Jennys pappa och hennes fasters man var. De ville supa ner oss, köpte in alkohol till ett värde av minst 6000kr skulle jag tro. När det var dags för hemgång skjutsade Johannas syrra oss till Max. Köpte  max mat och efterfestade i mitt rum. Fick sovsällskap av tre heta tjejer !! och de är ju inte fel :) Härjade till 7 tiden skulle jag tro.. upp vid 10 !! Personalmötet idag gick ändå bra. Vi var på golfgarden och körde mångkamp med grenar som bla pistolskytte ! Sen avslutades det hela med en taco buffe !

Längtar tills min underbara pojke kommer hem från Norge, de är inte så länge kvar nu! Älskar dig Johan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0