ljudet av ett annat hjärta



Ibland tror jag inte att jag uppskattar Johan för allt han gör,
började tänka på när vi bilade ner till sthlm i januari för att sedan flyga till Gran Canaria.
Vi skulle båda två köra! Lånade Johans pappas buss/multi van eller vad fan de är.
Stackaren sov 4 timmar och sen började vi köra kl 6 på morgonen. Johan körde först,
han blev tröttare och tröttare, då var de min tur att köra. Jag fick panik, klarade inte av bilen, aldrig kört en diesel förut, och dena bil var ju stor som ett as. Körde kanske 200 meter och Johan fick köra hela vägen själv,  jag sov  så gott på passagerar sätet. stackars gubben min. Hur står du ut med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0