Stackars Jenny

De sista dagarna har jag fått höra "stackars Jenny" en hel del, Men jag håller inte med, jag tycker inte det minsta synd om mig! Visst Johan har farit till Norge och de är skiiit tråkigt, men han kommer hem till mig igen ! hans pengar ska VI ha kul för tillsammans.

Att ha en pojkvän som älskar en så mkt att han far bort och jobbar för min skull, kommer hem igen fasst han får heltidstjänst om han vill. de är inte synd ! Jag kan skratta mig lycklig som har en sån underbar gubbe <3

Klart jag är ledsen, körde hem men solbrillorna på från flygplatsen även fasst de inte var minsta lilla solsken bara för att ingen skulle se att jag grät.  Jag älskar min Johan utan tvekan.


Kommentarer
Postat av: johan

yes i rule. allt før jenny vill vi ska ha de bra:D ska skæmma bort dig nær ja kommer hem;D

2010-04-12 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0