Tisdag

De kom ett gäng killar till jobbet idag vid kvart över 8, ett riktigt merca gäng! de är bara jag och fredrik kvar å fredrik är på kontoret och slöar som vanligt. då kommer en av killarna fram till mig.

Killen - Jobbar Jenny Bengtsson idag?
Jag -jo men hon slutade klockan 8.
Killen - FAAAN grabbar vi missade henne.
Jag - Hur känner ni Jenny ??
Killen - De stod hennes namn på kvittot sist vi var här.

De låter kanske inte så roligt nu, men fan vad jag skrattade. Dom visste tydligen att jag var JennyG också, men hur vette fan, har aldrig sett dom förut :S De där gjorde min kväll och jag slutade vara sur för att jag skulle vara tvungen att jobba över !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0